EkoWodrol - Tworzymy przyjazne środowisko

Ekowodrol_50_lat

50 lat tradycji i doświadczenia

Wszystko zaczęło się od państwowego przedsiębiorstwa działającego od 1959 roku jako jednostka wyspecjalizowana w odwiertach studziennych... czytaj więcej


Jesteś tutaj:


Rozwiązania informatyczne

Z cyklu "Z archiwum firmy EkoWodrol"

Dział Informatyki EkoWodrol Sp. z o.o. polecał do 2013 roku swoje usługi w zakresie projektowania i wdrożeń aplikacji wspomagających działanie przedsiębiorstw.

Projektowanie aplikacji

Oferowaliśmy Państwu gotowe, sprawdzone w praktyce produkty:

  • eDokumenty - system archiwizacji dokumentów. Prosta w obsłudze aplikacja służąca do przechowywania w jednej bazie danych wszystkich dokumentów firmy. Dostęp do dokumentów jest regulowany przez system uprawnień. System wdrożony w 50-cio osobowej firmie handlowej.
  • iZamówienia - Portal internetowy służący do konsolidacji zamówień. System został wdrożony w Polskich Składach Armatury Sp. z o.o. Umożliwia składanie zamówień na materiały przez internet i kontrolę realizacji. System został zintegrowany z serwerem faksów.

Pisane przez nasz dział aplikacje są z powodzeniem używane w firmie EkoWodrol. Poniżej znajduje się lista programów naszego autorstwa wykorzystywanych w codziennej pracy firmy.

  • BZ - Aplikacja grupowa do rejestracji i analizy czasu pracy w firmie przez poszczególnych kierowników. Zawiera różnego typu zestawienia. Pozwala na wydruk wyspecjalizowanych formularzy. Integracja z zewnętrznym programem płacowym. Dodatkowy moduł ewidencji pracowników i odbytych szkoleń BHP. Informacja o zaplanowanych zdarzeniach.
  • Zamówienia - Aplikacja służąca do rejestracji i zarządzania zamówieniami. Analiza rejestrowanych zamówień. Zestawienia zamówień. Moduł składania zamówień przez stronę internetową.
  • Budowy - Rejestr prowadzonych budów. Zawiera kompletne dane o budowach. System powiadamiania. Realizuje obsługę i koordynację prowadzenia budów.
  • Rejestr umów - Aplikacja grupowa pozwalająca na rejestrację umów z podwykonawcami i dostawcami. Rejestracja faktur przychodzących. Zestawienia umów. Obsługa zabezpieczeń i płatności. Nadzór terminowości. System uprawnień i powiadamiania pracowników. Różne funkcje w zależności od uprawnień dostępu.
  • Delegacje - Rejestr delegacji pracowniczych. Umożliwia tworzenie delegacji dla pracowników. Dzięki automatyzacji czynności ułatwia pracę osobie prowadzącej rejestr. Proste tworzenie delegacji ryczałtowych. Zbiorowe wydruki zaznaczonych formularzy.

Nasze aplikacje powstały w technologiach Lotus Notes/Domino i .NET

Wdrożenia

Wdrażaliśmy aplikacje obiegu dokumentów opartych na IBM Lotus Notes.

Usluga2006

Nasz profesjonalizm został doceniony przez Środkowopomorską Radę Naczelnej Organizacji Technicznej, która w ramach konkursu XXXVIII Pomorskich Dni Techniki przyznała nam tytuł: USŁUGA ROKU 2006 POMORZA ZACHODNIEGO za usługę wdrożenia systemu elektronicznego obiegu dokumentów.

Ta strona używa plików cookies w celu poprawnego działania i zgodnie z polityką prywatności. Możesz zmienić warunki przechowywania lub dostępu do tych plików w Twojej przeglądarce. zamknij